Оцінити
знання, уміння, досвід роботи керівника гуртка допомагає
Портфоліо
може мати наступну структуру:
1. Персональний
блок (розділ, у якому можуть бути розміщені фотографії, резюме, досвід роботи,
супроводжувальні листи, інформація про автора, короткий зміст портфоліо).
2. Професійна
діяльність (розділ, де зібрані матеріали діагностування, атестації, курсової підготовки,
посвідчення, дипломи про освіту, інформацію про заклади, де автор навчався).
3. Робочі
матеріали (розділ, у якому автор портфоліо формує банк ідей,
створює перспективні
плани: програму діяльності, есе, роздуми, збирає корисну інформацію з
Інтернету, літератури, вислови філософів, педагогів тощо).
4.
Досягнення, офіційні документи (розділ,
де збираються документи, які підтверджують ефективність діяльності: дипломи,
сертифікати, грамоти, подяки тощо).
План
портфоліо досягнень керівника гуртка
1.
Титульний аркуш – назва позашкільного закладу, назва гуртка та
прізвище, ім’я, по
батькові керівника гуртка.
2.
Візитна карта керівника гуртка містить паспортні дані, адреси та
телефони для контакту,
педагогічна проблема, над якою працює педагог.
3.
Матеріали методичного супроводу (програма гуртка; розробка тестового контролю
знань гуртківців; методичні розробки, посібники тощо).
4.
Інформація про засоби навчання: перелік відеофільмів, діапозитивів,
навчальних фільмів,
таблиць, роздаткового матеріалу, що використовується під
час проведення занять,
мультимедійні розробки занять, які виконували учні.
5.
Особливості організації роботи з гуртківцями (перелік необхідного
обладнання;
результативність участі гуртківців у конкурсах районного, обласного,
всеукраїнського та міжнародного рівнів тощо).
6.
Матеріали про участь у методичних заходах (виступи на засіданнях
методичного об'єднання,
семінарах, конференціях, проведення відкритих занять, майстер-класів тощо).
Немає коментарів:
Дописати коментар